Mistrzostwa Polski w szachach szybkich – Zgierz 2017

Organizatorzy Mistrzostw Polski w szachach szybkich zaprosili mnie na tą silnie obsadzoną imprezę. Turniej został rozegrany 8 stycznia 2017 roku w Zgierzu. Na dystansie dziewięciu rund graliśmy tempem 10 min. plus 5 sekund na każde posunięcie.

Wystartowałem z 49 pozycji. A turniej zaliczam do bardzo udanych, gdyż zawody zakończyłem na bardzo wysokim 25 miejscu. Pokonali mnie GM Andrei Maksimenko oraz po bardzo ciekawej walce GM Monika Soćko. Niestety nie udało mi się znaleźć dość prostej kombinacji prowadzącej do zwycięstwa z GM Radosławem Jedynakiem i ta partia zakończyła się remisem. Turniej zakończyłem z wynikiem 6,5 punktu a do rankingu doliczono mi 26 oczek.

Na turnieju towarzyszył mi Dariusz Olej, który gromadząc 4 punkty zajął 128 miejsce (nr startowy 127) i do rankingu doliczono mu 29 oczek.

Na stronie Łódzkiego Związku Szachowego, można przeczytać krótki artykuł z tego wydarzenia, a tutaj znaleźć wyniki.

Informacje yellow
IBCA World Champion 2014

Skomentuj

